Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Μια γκόμενα απ'τα παλία

Καλησπέρα παλιόφιλοι, με θυμάστε;;; Είμαι ο ονειροπόλος και χρησιμοποιούσα αυτό το blog πριν από τουλάχιστον 5-6 χρόνια. Αν δεν απατώμαι ήταν καλοκαίρι ή λίγο πριν το καλοκαίρι που ξεκίνησα να γράφω. Ήταν μόλις έβαλαν το ίντερνετ στο χωρίο μου και ήμουν ενθουσιασμένος με την ιδέα των διαδικτυακών φίλων. Περνούσαμε πολλά ωραία. Μοιραζόμουν μαζί σας τις σκέψεις και τις απόψεις μου, τις φοβίες και τις χαρές μου, τη ζωή μου, όσο κι αν αυτό ακούγεται παράδοξο. 

Ήταν κάτι το πρωτόγνωρο για ένα παιδί του χωριού που εμεγάλωσε στις αλάνες να κάθεται μπροστά από μια οθόνη και να επικοινωνεί με άλλους ανθρώπους. Μάλιστα, να τους αποκαλεί και φίλους. Θυμάμαι θα κανονίζαμε και μια συνάντηση για κλέφτικο κάπου στα Κοκκινοχώρια. Δεν είμαι σίγουρος ποιοι θα πηγαίναμε. Ο Μοτορτζης ήταν μέσα σε τουτην την φάση. Τελικά εναυάγησε. 

Απόψε έκανα ένα search στο ίντερνετ για να βρω κάτι άσχετο και έππεσα πάνω στο παλιό μου blog. Δοκίμασα 1-2 φορές τους κωδικούς μου και τελικά τα κατάφερα και συνδέθηκα. Ένιωσα λες και είδα μια παλιά μου αγαπημένη την οποία δεν την ξεπέρασα ποτέ και μου εκμυστηρευτικέ ότι με θέλει ακόμα. Διάβασα και τις αναρτήσεις μου και συγκινήθηκα. Έφαμας το Facebook σήμερα και η ψεύτικη εικόνα. Τι γίνεται εσεις;;; 

3 σχόλια:

  1. πέρκινασοβαρομιλάς!!!!!
    γεια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ουφ γεια σου!!!! Τι κάνεις; Βλέπω εσύ είσαι η πιο συνεπής από όλους μας. Συνεχίζεις να γράφεις κανονικά. Απ’ ότι είδα πολλοί από την παρέα το άφησαν, ή κατέβασαν το blog ή πάει καιρός από τότε που έχουν να γράψουν κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή