Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Τζαι στα δικά σας.

Πριν μερικές ώρες επέστρεψα στο σπίτι από ένα γάμο. Τώρα τελευταία άρχισε να μου την σπάζει η φάση. Εσηκώσαν έναν σύστημα να κάμνουν γάμους δυο ταχυτήτων. Έρκουνται να σε καλέσουν και κρατούν δύο τσάντες με προσκλητήρια. Η μια περιέχει προσκλήσεις μόνο για χαιρέτημα τζαι κατάθεση φακελλουθκιού σε κήπους πεντάστερου ξενοδοχείου τζαι η άλλη προσκλήσεις κανονικές. Δηλαδή που εκείνες που μπορείς να μείνεις τζαι στο φαγοπότι.

Εν να μας φάει η ξενομανία. Εξιάσετε που στο χωρκό σας εκόφκαν το δρόμο με βαρέλια τζαι με πόττιες τζαι εκάμναν τζιαμέ το γάμο. Εξιάσετε που εστρώνετε τα τραπέζια με τραπεζομάντιλα του σούβλα μαν. Εξιάσετε τον τζαιρόν που ήσασταν μιτσοί που επιένετε μόνοι σαν στο κινητό ψυγείο, επιάνεται το αναψυκτικό σας, κατά προτίμηση κόα κόλα, τζαι επιτούσετε το ο ένας του άλλου. Τουλάχιστον τζιαμέ εν υπήρχαν διακρίσεις.
Τέλος πάντων. Εν τζαι είμαι εναντίων του να διοργανώσεις ένα συγυρισμένο γάμο αλλά μεν κατηγοριοποιείς τους καλεσμένους σου. Ή καλες τους ούλλους στο γλέντι ή μεν τους καλέσεις καθόλου. Μεν τους υποτημίσεις. Μεν τους φέρεις μόνο για το φακελούι τζαι μετά να τους δκιώξεις.
ΕΛΕΟΣ…

άλλο λιο εν ναν όπως τα εισητήρια της μάππας που η θέση σου εξαρτάτε που το ποσό που είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις.

100 euro + δυτική κερκίδα = πρώτο τραπέζι πίστα, δίπλα που το τραπέζι του αντρούνου.

80 euro ανατολική κερκίδα = ακριβός κέντρο

50 euro πέταλο = πίσω που την κολώνα ή κάτω που το μεγάφωνο

Το ίδιο έπαθα τζαι εγώ. Την περασμένη Κυριακή ήρταν σπίτι μας τζαι εκαλέσαν μας σε ένα συγγενικό γάμο. Εδώσαν μου εμέναν έναν προσκλητήριο τζαι εδώσαν τζαι τους γωνιούς μου έναν άλλο. Το δικό μου όμως ήταν διαφορετικό. Εν είσιε σκληψαρισμένο χαρτούει που πίσω που να με προσκαλεί στο τραπέζι. Ε καλά ρε κουμπάρε. Για όνομα του Θεού. Καλείς τους γονιούς μου να έρτουν να φάσιν τζαι μέναν διάς μου κλωτσιά στο κώλο? Μα τι ενόμισες εν να έρτω με την μανα μου τζαι το τζύρι μου τζαι έν θα σου βάλω ξεχωριστό φακελούι τζαι έν θα φκείς πουπάνω? Όξα εμας η φάτσα μας εν καμνει για την υψηλή κοινωνία που εκάλεσες? Εν να ντυθώ καλά, εν θα φαω πόρτα μεν ανησυχείς! Εν να λουθώ τζιολάς. Ξέρεις συνηθίζω το τες Κυριακές. Είμουν αποφασισμένος να μην πατήσω στο γάμο αλλά τζαι ούτε σε κανέναν άλλο γάμο που με προσβάλει με τέτοιο τρόπο.


Σήμερα όμως μετά που παροτρύνσεις των γονιών μου αποφάσισα να πάω. Άτε λαλώ εν πειράζει, να δείξω ανωτερότητα. Εφόρησα τα καλά μου, εγέμοσα το φακελούι μου τζαι εξεκίνισα. Εγώ με το αυτοκίνητό μου τζαι οι γονείς μου με το δικό τους αφού μετά θα έπρεπε να φύω. Φτάνουμε τζιαμέ τζαι μπαίνουμε στην γραμμή για την κατάθεση. Όπως την γραμμή του ταμείου της τράπεζας. Μόνο που στην τράπεζα φωνάζει σου ο ταμίας «ο επόμενος» ενώ δαμέ λαλού σου οι συμπεθέροι «τζαι στα δικά σου». Το λοιπόν… σιερετώ, διώ το φακελούι μου, τσιμπώ κανέναν καναπεδάκι τζαι φέφκω γλύορα. Οι τίποτε άλλο, για να ξεαγχώσω τζαι τους συμπεθέρους. Άμπα τζαι νομίσουν ότι θα μείνω τζαι μετά.
Όμως εκλώστην τ’άντερον μου, που λαλει τζαι ο φουτσιέκκας. Περνώ που τον stive τζαι πιάνω ένα γύρο βοδινό τζαι πάω έσσο μόνος μου τζαι τρώ τον.

21 σχόλια:

  1. Γιατί επήες;;; Έν έπρεπε να πάεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συφφωνω με το Ktino.Εν επρεπε να παεις.
    Τζιαι μεναν φακκουν μου πολλα τουτα τα μασκαραλλικια της κατηγοριοποιησης των καλεσμενων τζιαι παραπανω η κατηγοριοποηση που σου εκαμαν εσενα τζιαι τους γονιους σου.Ουτε εγω εν τα καταλαβω τουτα ουλλα εχτος τζιαι αν....
    το τραπεζωμαν που θα ακολουθησει μετα δεν ξεπερνα τα 25 ατομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νευριάζω ωωωωωω!!!
    Εγώ δε θα πήγαινα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εννεν τζαι το καλυτερο αλλά ούτε οι γάμοι που τους μαζεύκουν ούλους σε μια αίθουσα, με κακό ντεκόρ, φωτισμό, φαγητό, μουσική κλπ είναι ωραίοι. Γενικά οι γάμοι ίσως γίνουν πιο συμπαθείς όταν σταματήσουν να θυμίζουν ζητανιό για λεφτά και φακελάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε εγώ θα επήαινα φίλε μου. Τούτα ούλλα εν μασκαραλλίκκια. Μισή αντροπή δική τους τζιαι μισή δική σου. Αθθυμίζουν μου κάτι προσκλήσεις που πιάνω που συναδέρφους που την φάτσαν τους μπορεί να την είδα 1-2 φορές, να μεν ιξέρω τ' όνομάν τους, αλλά να με καλιούν για τον γιον τους ή την κόρην τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μέσα στο φακελούιν έπρεπε να βάλεις την πίττα με τον γύρο. Αν μη τι άλλο θα έπιαναν το υπονοούμενο :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ας καλέσουν όποιον θέλουν στο τραπέζι. αλλά τούτο το καλώ τους γονιούς σου τζιαι καλιώ σε τζιαι σένα τωρά που έπιαες δουλειά εν πολλά γελειότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ktino
    Richie
    Ant-i
    itsmylife
    en tha ksanapaw se etsi periptwsi

    Alice
    to kserw oti prepi na ginete enas kala diorganomenos gamos. tzinon pou thelw na pw ine oti prepi na thewroume tous kalesmenous mas isous. se antitheti periptwsi min me kalesis katholou

    Axapari
    tin alli fora pou tha shieretw tha trw to gyrw tzai tha frontisw tin wra poy tha tous dosw to sheri mou na ine gemato giaoyrti. tzai tha tous filisw tziolas gia na tous vromisw akoma parapanw

    ritsa
    tzai na skeftis oti oi monon en epiasa doulia, akoma prospathw na piasw ptixio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ ότι έπρεπε είτε να σας καλέσουν ούλλους ή κανένα. Πρέπει επιτέλους να γίνεται απλά ένα κοσκίνισμα των καλεσμένων, όχι όποιον πάρει ο χάρος. Αλλά ούτε εμένα μου αρέσκουν οι γάμοι σε τεράστια κιτς κέντρα. :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ λέω κανεί με τους γάμους! Έγραψα κι εγώ κάτι για αυτό πριν μερικές μέρες... Καταντήσαμε να θέλουμε 200 ευρω το μήνα για τον γάμο του κάθε αγνώστου... ποντάρουν στο ότι μπορεί να νοιώσουμε ντροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έπρεπε να σιέρεσαι νομίζω που εγλύτωσες το τραπέζι... το αντρόυνο να χωρέφκει, να κόφκει την τούρτα, να μας ηζήσουν συμπέθερε, τζαι κοπελούθκια να βουρούν μέσα στην πίστα. Ακόμα παίζουν τα παπάκια για τα μωρά ή εσταματήσαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ελπίζω να έβαλες 10 ευρώ :-)

    τέλειο ποστ - με πολλές αλήθειες!
    "Φτάνουμε τζιαμέ τζαι μπαίνουμε στην γραμμή για την κατάθεση."
    αυτό ακριβώς είναι!!! τραγικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μεγάλο λάθος να καλιούν γονείς τζιαι το γιο να τον αφήνουν απ'έξω ή ούλλους που την ίδιαν οικογένεια ή κανέναν.Μα εν τέλλια αμπάλατοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εν τζι έβαλες τζι εσύ φακελλούιν έννεν;

    εν δύσκολο το θέμα που θέτεις... άμαν εν μπορούν να ταϊσουν ούλλον τον κόσμον πρέπει να κάμουν μιαν επιλογή...

    τουλάχιστον να μεν την κάμνουν τόσο φανερά τη διάκριση τζαι να έχουν καλό κοκτέιλ για όσους εν θα παν μετά στο φαί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. everyone
    prepei epitelous na stamatisoun na kaloun tzai tous kattous stous gamous. an den exeis tin dinatotita na ikanopoiiseis olous tous gnwstous sou tote apla na kaleseis tous poly stenous. gia mena einai prosvoli na me kaleseis mono sti xairetisi. diladi me thewreis ypodiestero apo tous ypoloipous kalesmenous???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όσοι αφήκετε σχόλια μπορείτε σας παρακαλώ να αφήσετε τη διεύθυνση σας για να σας στείλω προσκλητήριο για το γάμο μου;

    Πέραν που τις μαλακίες, αυτή είναι η Κυπριακή κοινωνία. Πολλά annoying φάση οι γάμοι.

    Άσε που το 90% των μελλοντικών νεόνυμφων λαλούν ότι εν θα κάμουν έτσι το γάμο τους, αλλά μετά που πιάνουν τα quotes που τα ξενοδοχεία για το πόσα θα τους στοιχίσει το φαϊ λαλούσιν "εν γαμ*****, θα καλέσουμε όσους ξέρουμε (οι γονείς μας) για να τα φκάλουμε". Άσε που αν τολμήσεις να πεις στους γονείς σου ποιους θα καλέσεις σίουρα θα σου πουν "Μα εν θα καλέσουμε τον Κωστή, τον συμπέθερο του θκιού σου; Εν αντροπή, τζίνος εκάλεσε μας"

    Anyway, εν φκαίνεις που μέσα. Όπως είπε τζε η Mana να σhιέρεσαι που εγλύτωσες το τραπέζι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. na men padreytis pote gia na men eisai anagasmenos na piennis na sheretas gia na ertoun tze ston dikon sou..na pienis mono se keideies..gia na ertoyn stin diki sou..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ego pao mono stous suggenikous gamous gia na gnoriso kai to soi mou pou sen xero.
    ma pe mou pothen eise kai xeris ton souvla-man?
    alopos eimaste xorkanoi.
    epidi sto xorio mou tous gamous ekamnan tous sto gipedo tou sxoleiou kai to fai opos panta htan douleia tou souvla-man. kai emas eminiske mas h xomatsia kai o kourapies.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. emetiki kipriaki pragmatikotita
    kanenas en antrepete gia tpt ...
    kai sta dika sas oi eleu8eroi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Alkh
    H wra i kali. stilmas tin mesw tou blog.

    Aganaktismeni
    tha ektimisw sigoura perissotero ekeinous pou tha ertoun stin koidia pou para ekeinous pou tha ertoun sto gamo moy. kapote skeftpoume ti kala pou tha itan an eskinothetousa tin koidia mou apla gia na dw pioi tha ertoun kai posos tha me klapsoun. arwstimeno kserw to.

    anonyme
    o souvlaman itan megali firma prin merika xronia

    evlampia
    apon antrepete o kosmos en dikos tou, lalei mia parimoia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. En eprepe na valis lefta sto fakellouin, eprepe na valis ena laxio xisto je na to xisis 8emas! I omologia pou eparpata pion :))
    Epa8a to idio prama Oniropole, je esiniditopiisa pos oi mono en 8elo na parevre8o se allous te8kious gamous, en 8elo oute na pantrefto!

    ΑπάντησηΔιαγραφή